110.hu | Egy a tízhez online könnyűzenei promóció

110.hu néven weblapot indított Márton András, amellyel zenekarok egymást ajánlják a rajongóiknak. A honlap illetve az akció elnevezése (Egy a tízhez – 110.hu) onnan ered, hogy egy weboldalról tíz előadóművészhez juthatnak el a látogatók.

A KAMPÁNY CÉLJA
A non-profit kampányban résztvevő egyes népszerű és kevésbé ismert könnyűzenei előadóművészek, zenekarok felhívják saját website-jaik látogatóinak a figyelmét a többi résztvevő előadóművész aktuális tevékenységére, website-jára, hogy a zeneszerető közönség minél szélesebb köre jusson az előadóművészek tevékenységeivel kapcsolatos információhoz.

A résztvevő előadóművészek, zenekarok maguk is ajánlanak további előadókat, zenekarokat a kampányban való részvételre.

A rotációval szerveződő kampányban egyidőben legfeljebb tíz előadóművész vesz részt, így minden résztvevőről kilenc másik előadóművész oldalának látogatói tájékozódhatnak. A kampány ideje alatt minden zenekari honlap címe a 110.hu-ra mutat, azaz a látogatók erre az oldalra érkeznek, innen mehetnek tovább a kiválasztott együttes oldalára.

A promóciós website működtetése non-profit jellegű.
A kampány 2008. március 1-től december 31-ig tartott.

A RÉSZTVEVŐ ZENEKAROK
Balkan Fanatik, colorStar, EZ Basic, Folkfree, Illuzio, Jurij, KFT, Mantra Porno, Nils, Pál Utcai Fiúk, Propeller Band, RamonesMania, Solution, Subscribe, Superbutt, Supersonic, Tigris, Timur Lenk, Vad Fruttik, Zanzibar

Ötlet: Márton András
Szervező: SzemTanú Bt.